Kto odwiedza kawiarenki internetowe?

W trzecim kwartale br. firma Gemius przeprowadziła badanie gemiusAdHoc, co pozwoliło stworzyć profil użytkownika kawiarenki internetowej.

Według wyników badania firmy Gemius, użytkownicy kawiarenek to przede wszystkim osoby młode (58% nie skończyła 25 roku życia), mieszkające w miastach, korzystające z internetu 3 razy w tygodniu lub częściej, posiadające dochód netto powyżej 1000 PLN Co ciekawe aż 20% osób korzystających z kawiarenek deklaruje zarobki netto powyżej 3 000 PLN. Zdecydowana większość badanych to doświadczeni użytkownicy internetu - 81% z nich korzysta z sieci minimum od 2 lat.

Potrzeba dostępu do internetu stanowi główny powód korzystania z kawiarenek w przypadku większości, bo aż 64% ich użytkowników. Drugą co do wielkości grupę stanowią osoby traktujące wizytę w kawiarenkach jako rozrywkę. Respondenci ci mimo dostępu do komputera i internetu w domu, pracy, szkole lub u znajomych, deklarują regularne wizyty w kawiarenkach. Blisko co piąty klient kawiarenek wykorzystuje je do gier sieciowych lub czatowania. 27% respondentów odwiedza je w towarzystwie znajomych, zaś 14% deklaruje wprost, iż kawiarenki to dla nich miejsce spotkań z przyjaciółmi. Widoczna jest więc tendencja do traktowania kawiarenek jako sposobu na spędzenie wolnego czasu oraz miejsca relaksu w gronie znajomych.

Reklama

PG

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kawiarenki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy