60 proc. użytkowników Apple Watcha kupi nowy model zegarka

Apple Watch drugiej generacji może mieć swoją premierę w czerwcu br. Aż 60 proc. właścicieli smartwatchów Apple kupi nowy model, niezależnie od tego, czym będzie się on różnił od pierwowzoru.

Apple Watch 2 prawdopodobnie zadebiutuje na czerwcowej konferencji WWDC. Zegarek będzie miał nieco smuklejszy design, lepiej zoptymalizowaną pracę na baterii i kamerkę FaceTime. Prawdopodobnie będzie można używać go jako niezależnego urządzenia, bez konieczności parowania z iPhonem.

Amerykańska firma Fluent przeprowadziła badania, z których wynika, że 60 proc. użytkowników smartwatcha Apple kupi kolejne wcielenie urządzenia w ciemno. W badaniu przetestowano 2578 osób, spośród których tylko 8 proc. używa Apple Watcha na co dzień.

Głównym powodem hamującym przed inwestycją w zegarek Apple Watch jest cena urządzenia. Najtańszy model na polskim rynku można mieć za 1499 zł, co wciąż jest ceną wygórowaną. Nawet amerykańska cena Watcha - 299 dol. - to nadal bardzo dużo jak za gadżet, który nie posłuży tak długo, jak klasyczny zegarek.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Smartwatch | Apple Watch | zegarek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy